Posted on

Видео ревюта

В онлайн търговията един от най-добрите начини да представиш даден продукт е чрез видео ревю. По този начин потребителят придобива по-ясна представа какво представлява самия продукт и най-вече как изглежда.

В едно видео ревю се стремим да представим по възможно най-добрия начин нашия продукт, като се опитваме той да бъде разгледан от всеки един възможен ъгъл. Хубаво е човекът, който го гледа да придобие ясна представа какви са възможните приложения и как изглежда самият калъф за телефон.

Целта на подобни презентации е да се скъси дистанцията със самия потребител, като по този начин искаме да избегнем един от основните недостатъци на интернет магазина, за разлика от физическия такъв, а именно липсата на директен контакт.

Независимо, че онлайн търговията набира все по-голяма скорост, тя все още се различава в зависимост от дадената страна и опита, който имат потребителите в пазаруването през интернет платформи. За България общото впечатление е по-скоро за скептичност и недоверие, с което се подхожда преди реализирането на дадена покупка. От една страна това може би е нормално, като се вземе под внимание отрицателния опит, който имат повечето потребители, придобит от нелоялни търговци и практики. Точно поради този факт е важен всеки отделен потребител и неговите изисквания и покупката, която е направил.

Общата тенденция е, че негативните впечатления ще бъдат преодолени и потребителите ще придобият все по-голяма увереност и ще предпочетат безкрайните възможности на онлайн търговията.

Прочетена (14)

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *